neljapäev, 10. aprill 2014

Ideid Lihavõteteks

Juba järgmisel reedel on Lihavõtted. Kui oled tüdinenud supermarketi värvitablettidega munade toonimisest või sibulakoortest ja vajad uusi ideid, siis allpool olen välja valinud mõned näited kuidas sel aastal mune värvida.

1.  Esimene on minu lemmik, mida kavatsen ka sel aastal ise proovida - decoupage ehk salvräti tehnika. Võimalik, et asi on lihtsalt salvräti mustris, mida sel pildil on kasutatud, kuid mulle see meeldib.  Näidis on pärit bywilma.com veebilehelt ja lühikese õpetuse leiad siit



2. Putukad, liblikad ja linnud. Kui õnnestuks midagi sellist valmis teha! Selle tulemuse saavutamiseks on vaja kleebitava tätoveeringu paberit ehk Tatoo paberit. Pole sellest enne midagi kuulnud, kuid kiire googeldamine andis mulle ülatuseks vastuse, et seda on täiesti võimalik Eestis osta. Näiteks veebilehelt Ideepilt.eu

Pildi leidsin veebilehelt Craftsanddecor.org siit:



3.  Vuntsidega pühademunad on ka minu vaieldamatu lemmik - kohutavalt armas! Vaja vaid kindlat kätt ja munade kaunistamiseks sobivaid pliiatseid. 



Kui sa pliiatsitega kaunistada ei taha siis veel lihtsama ja kiirema lahenduse pakub Washi tape, mida on ka Eestist juba pea igalt poolt saada. (Vunderi kunstipoes on kindlasti päris hea valik) Vali endale sobiva mustriga teip ja sul valmivad kiirelt ja lihtsalt kaunid pühademunad.


Pilt on pärit Damasketdentelle.com


4. Kui sulle meeldivad mustvalged munad, siis allpool mõned pildid munadest, mis on tehtud markeriga. Lihtne ja modernne, kuigi kindlasti mitte väikeste laste lemmik:)

Pildid ja idee pärit veebilehelt Oviouslysweet.com






5.  Üks lihtne ja armas idee on munad eelnevalt pastelseks toonida ja läbi paberist laualinikute mustrid värvida. Idee ja pildid on pärit veebilehelt  Urbancomfort.typepad.com. Sealt leiad ka täpsema õpetuse.



6. Veel üks modernsem lähenemine on munade kastmine. Olen seda ise kunagi proovinud, aga suutsin näppudega munad ära mäkerdada ja lõpptulemus ei olnud nii ilus nagu siin pildil. 

Pilt ja õpetus blogist Ohjoy.blogs.com.




7.  Taimedega värvimine on vist juba kõigile tuttav, kuid sellist tulemust pole ka just kõige lihtsam saavutada. 
Olen korra proovinud aga olin liiga kärsitu ja nii jäid kontrastid liiga heledaks. Samas lihtne ja naturaalne üldpilt.

Pilt ja õpetus Martha Stewarti lehelt siit:



8. Kui aga kõik eelnev oli sinu jaoks liiga palju keemiat, siis lõpetuseks ülevaade looduslikust munade värvimisest, koos värvinäidistega:)




Pilt ja pikem lugu koos õpetustega veebilehelt Justshortofcrazy.com


2 kommentaari:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...